BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 February 2010

DapatKah Aku..????


Dapatkah aku??? 
Dapat aper yerk.. erm maksudnya ialah Dapatkah aku menyiapkan
assingment dan kerja yang sepatutnya aku setelkan dalam 
masa yang ditetapkan.. em aku sememangnya tidak 
dapat menyiapkan sesuatu kerja atau assingment 
jika tidak adanya motivasi, dorongan dan sokongan...

Ahha.. jika tidak adanya motivasi, dorongan dan 
sokongan sapa yerkk??... 
Em if xdapat support dari family la uolzz..
Mak, Kakak, n Abang aku
alaways bg support kat aku supaya belajar rajin-rajin
n biar habiskan belajar kat UPSI nie dengan jayanya. Amin
anyway if xder dorang xder la aku leh berjaya kat sini..

Kawan-kawan???
kawan-kawan pon xdilupakan jugak..
sebab segelintir kawan-kawan aku pon der gak bg sokongan
sebab kawan-kawanla aku kena
berusaha dan perlu menyiapkan
tugasan jugak, kalau xwat assingment mesti la n sah2 la
aku kena rejek n xder org nk amik aku assingment ngn dorang.. 
hahahaha..
Manakala sokongan dari orang yang tersayang 
xder la pulak. cewaaahhh.. beruntung la sapa2 yang ada 
orang yang tersayang tue leh jadikan mereka sebagai 
pendorong n motivasi kepada diri korang 
dalam membuat sesuatu perkara.. betol tau nie xtipu..

Moral of the story kat sini aku nak nasihatkan pada diri sendiri n 
to all my frendz,
sidang pembaca, adik-adik sekalian jadikan family anda, 
kawan-kawan n orang yang tersayang 
sebagai pendorong 
untuk anda berjaya dan melakukan 
sesuatu perkara dengan excellent.. 
mudah-mudahan perjalanan anda dirahmati oleh-Nya..

0 comments: